BESTELLEN EN BEZORGEN

 

  1. Hoe plaats ik een bestelling?
    Wil je een bestelling plaatsen van onze PS. life producten volg dan het stappenplan hieronder. Het bestellen van onze PS. food & lifestyle afslankproducten fase 1 & 2 kan enkel via een gecertificeerde coach. Heb je interesse in deze producten neem dan contact op met een coach bij jou in de buurt.

    Stappenplan

    • Ga naar onze productpagina;
    • Plaats de gewenste artikelen in je winkelwagen;
    • Bekijk en bewerk eventueel je winkelwagen middels het bestelicoontje    rechts bovenaan de website;
    • Als je een voucher met kortingscode* hebt ontvangen dan kun je de code op deze pagina invoeren. Vergeet niet te klikken op "Korting doorvoeren" zodat de korting ook daadwerkelijk wordt toegepast;
    • Ga verder met winkelen of kies voor "Ga door naar afrekenen";
    • Vul jouw gegevens in en kies een betalingsmethode;
    • Reken je bestelling af;
    • Je wordt vervolgens automatisch doorgestuurd naar een beveiligde betaalomgeving.
    • Binnen 1 uur ontvang je een bevestigingsmail van ons.

    * Lees meer over het gebruik van de voucher op pagina "Veilig betalen"

  2. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
    Bestel je op een werkdag vóór 21:00 uur, dan heb je de bestelling de volgende werkdag in huis. Bestellingen geplaatst op vrijdag na 21:00   uur worden op maandag verwerkt. Gemiddelde   levertijd is 1 werkdag.
    Na verzending ontvang je een e-mail met de track & trace-informatie. Klik op de link in de e-mail om jouw bestelling te volgen.
    Kom je er niet uit, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
  3. Mijn pakket is niet geleverd. Wat moet ik nu doen?
    Het kan helaas voor komen dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de pakketdienst. Wij adviseren je daarom graag, om eerst de track & trace-informatie goed te controleren. Mocht de informatie op de track & trace pagina niet juist zijn, neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen dit dan voor je uitzoeken en, indien nodig, een onderzoek starten naar jouw pakket.
  4. Een deel van mijn bestelling ontbreekt. Wat moet ik nu doen?
    Ook als er een deel van jouw bestelling ontbreekt dan verzoeken we je om eerst de track & trace-informatie goed te controleren. Misschien ontbreekt er een doos en wordt deze op een later tijdstip bezorgd. Is er onduidelijkheid, neem dan gerust contact met ons op en wij zoeken uit wat er met de ontbrekende producten aan de hand is.
  5. Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Het annuleren van een bestelling is kosteloos en mogelijk zolang de bestelling nog niet in behandeling is genomen. Als je wilt annuleren, neem dan z.s.m. contact met ons op en houd je bestelnummer bij de hand. Mocht je bestelling al verzonden zijn dan heb je nog altijd de mogelijkheid om deze te retourneren.
  6. Welke vervoerder komt er langs en wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben?
    PostNL komt de bestelling afleveren. De bezorger doet één afleverpoging en als je niet thuis bent ontvang je een kaartje in de brievenbus. Met behulp van de barcode op dit kaartje kun je het pakket volgen op de website van PostNL. Het pakket wordt dan bv. bezorgd bij de buren of gebracht naar een PostNL pakketpunt waar je het pakket binnen 7 dagen kunt afhalen. Daarna wordt het pakket retourgestuurd naar ons hoofdkantoor. Neem contactmet ons op om een nieuwe afspraak te maken.
  7. Moet ik verzendkosten betalen?
    Bestellingen vanaf € 75,- worden gratis verstuurd. Daaronder rekenen wij € 3,95 aan verzendkosten.
  8. Ik twijfel of mijn bestelling goed is doorgekomen, wat nu?
    Zodra je hebt besteld ontvang je per e-mail een bestelbevestiging. Het kan gebeuren dat deze bevestiging tussen jouw ongewenste items terechtkomt. Controleer daarom ook altijd even je ongewenste e-mail.

    Mocht je geen bestelbevestiging kunnen vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.
  9. Betaal ik nog belasting over de producten?
    Alle genoemde prijzen zijn incl. BTW.