Winkelwagen

Veelgestelde vragen PS. food & lifestyle app

Hoe kan ik inloggen als coach?

Je logt in middels Mijn PS. en met de gegevens die je gewend bent. Klik vervolgens op "Coachomgeving".  

Hoe stel ik een nieuw wachtwoord in?

Je kunt een nieuw wachtwoord instellen door naar Mijn PS. te gaan en alvorens je inlogt te klikken op "wachtwoord vergeten?". Hierdoor krijg je een mail toegezonden en kan je een nieuw wachtwoord instellen.  

Hoe voeg ik een nieuwe cliënt toe? 

Zodra je bent ingelogd in de Coachomgeving middels Mijn PS. vind je een grote button rechts "Cliënt" toevoegen. Vul de accountgegevens in en de cliënt wordt toegevoegd aan de coachomgeving. Vul daarna de resterende fysieke gegevens in, vink ‘activeer gebruiker’ aan en klik op opslaan.
Er wordt nu direct een mail gestuurd naar het e-mailadres van de toegevoegde gebruiker. In deze mail kan de gebruiker zijn of haar account activeren door het aanmaken van een wachtwoord. Zodra dit gedaan is, staat de cliënt als ‘actief’ in de coachomgeving. Ook vindt de gebruiker een downloadlink voor de app in de app store en kan dus direct eenvoudig de app downloaden.

Hoe stel ik een voedingsschema op? 

Je doorloopt eerst de volledige intake met de cliënt, zodra je alle wensen, behoeften en voorkeuren hebt ingegeven klik je op de button "Voedingsschema genereren". Wil je cliënt het weekmenu graag ontvangen, dan kan jij het genereren voor de gewenste datum onder de button "PDF". 

Mijn cliënt heeft een account aangemaakt, hoe koppel ik haar/hem aan mijn center?

Klik rechts bovenin het overzichtsscherm op ‘cliënt toevoegen’. Vul de accountgegevens in en de cliënt wordt toegevoegd aan de coachomgeving. Vul daarna de resterende fysieke gegevens in, vink ‘activeer gebruiker’ aan en klik op opslaan. Er wordt nu direct een mail gestuurd naar het e-mailadres van de toegevoegde gebruiker. In deze mail kan de gebruiker zijn of haar account activeren door het aanmaken van een wachtwoord. Zodra dit gedaan is, staat de cliënt als ‘actief’ in de coachomgeving. Ook vindt de gebruiker een downloadlink voor de app in de app store en kan dus direct eenvoudig de app downloaden. 

Hoe kan ik een extra coach toevoegen? 

Een nieuwe coach volgt eerst de opleiding bij PS. food & lifestyle, geef daarom de gegevens van je nieuwe collega aan ons door. We ontvangen graag de volledige naam, geboortedatum, e-mailadres en optioneel het telefoonnummer.

Het emailadres van mijn cliënt is al in gebruikt, hoe koppel ik deze cliënt aan mij?

Klik rechts bovenin het overzichtsscherm op ‘cliënt toevoegen’. Vul de accountgegevens in en de cliënt wordt toegevoegd aan de coachomgeving. Vul daarna de resterende fysieke gegevens in, vink ‘activeer gebruiker’ aan en klik op opslaan. Er wordt nu direct een mail gestuurd naar het e-mailadres van de toegevoegde gebruiker. In deze mail kan de gebruiker zijn of haar account activeren door het aanmaken van een wachtwoord. Zodra dit gedaan is, staat de cliënt als ‘actief’ in de coachomgeving. Ook vindt de gebruiker een downloadlink voor de app in de app store en kan dus direct eenvoudig de app downloaden.  

Ik heb gegevens verkeerd ingevoerd, hoe kan ik dit herstellen? 

Alle gegevens die je hebt ingevoerd kun je makkelijk aanpassen onder het account van de desbetreffende cliënt. Je kan wisselen van onderdeel door te klikken in de menubalk. Zo kun je alle gegevens wijzigen, van persoonsgegevens tot zaken in de intake en metingen. 

Hoe kan een cliënt een coach kiezen? 

De cliënt kan middels de coachfinder op de website en middels de coachfinder in de app zichzelf aanmelden bij de gewenste coach. Je ontvangt hiervan een melding, zodra er een nieuwe aanvraag bij je is ingediend.  

Hoe kan ik het wachtwoord van mijn cliënt resetten? 

Bij het aangemaakte profiel vind je de button wachtwoord resetten terug. Je hebt de mogelijkheid om als coach een nieuw wachtwoord in te stellen, maar ook om een link te versturen waarmee de cliënt zelf een wachtwoord kan kiezen. 

Hoe zet ik voor- en nafoto's bij elkaar?  

Upload de foto's in het systeem en klik vervolgens de foto aan die je als voorfoto wil, klik op het volgende veld en kies daar de foto die je wenst. Vervolgens plaats het systeem deze bij elkaar.   

Ik mis een functionaliteit, hoe kan ik deze doorgeven?

Stuur een bericht naar support.nl@psfoodandlifestyle.com en we geven binnen 5 dagen reactie.