Bekijk onze vacatures


 

Content Medewerker

 

Over PS. food & lifestyle

PS. food & lifestyle, met haar hoofdkantoor in Eindhoven, is een dynamische organisatie met een duidelijke missie en visie richting de toekomst. We werken samen met meer dan 500 voedingscoaches in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. Via deze voedingscoaches bereiken we duizenden mensen die een gezond gewicht en leefstijl nastreven via ons food & lifestyle concept. We zijn een food & lifestyle platform maar nog meer een movement. Met 40 enthousiaste collega’s, zoekt PS. food & lifestyle de verdere groei op, nationaal en internationaal.

Doel van de functie?

Een leuke startersfunctie waarin jij leert de juiste doelgroep te bereiken met pakkende content. Jouw doel als content medewerker is om content te creëren en distribueren, die er toe bijdraagt dat steeds meer mensen kiezen voor het PS. food & lifestyle concept en de stap zetten naar een nieuwe gezonde levensstijl. Zo zorg je ervoor dat de inspirerende, informerende en conversiegerichte content op het juiste kanaal wordt ingezet. Vanuit ons hoofdkantoor bedienen wij zowel de Nederlandse als de Belgische markt.

Verantwoordelijkheden en taken?

  • Je bent medeverantwoordelijk voor de creatie, het plaatsen, het beheer en de ontwikkeling van de content op onze website, social media kanalen en in e-mail uitingen. Dit doe je zowel voor de B2B als de B2C markt en de verschillende doelgroepen.
  • Je denkt na over de manieren waarop je online content optimaal in kunt zetten en monitort de resultaten.
  • Je bewaakt de tone of voice, consistentie en kwaliteit van de content volgens de merk-richtlijnen.
  • Je doet voorstellen voor verbeteringen en bespreekt deze in het team.
  • Je doet voorstellen voor verbeteringen en bespreekt deze in het team.
  • Het bewaken van de contentplanning.
  • Het creëren en redigeren van online content.
  • Beheer van content op de website, in ons CMS systeem Magento.
  • Inplannen van de content op alle social media kanalen.
  • Monitoren van en reageren op webcare-uitingen.

 

Gevraagde ervaring, competenties en persoonlijkheid?

Ervaring en competenties

  • HBO
  • 1-2 jaar ervaring in marketingcommunicatie, op het gebied van social media en contentcreatie
  • Je hebt een pakkende en creatieve schrijfstijl en schrijft foutloos Nederlands
  • Je bent zelfstandig, proactief en een handen-uit-de-mouwen-type

Persoonlijkheid

  • Creatief
  • Hands-on
  • Ondernemend
  • Communicatie
  • Gestructureerd
  • Data- en resultaat gedreven

 

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende baan in het hart van een ambitieuze, snelgroeiende, internationale organisatie met veel ruimte voor ondernemerschap, creativiteit en eigen inbreng
  • Een marktconform salaris
  • Een gezonde balans tussen thuiswerken en werken vanuit het hoofdkantoor in Eindhoven
  • Opleidingsmogelijkheden om je vakinhoudelijk en persoonlijk verder te ontwikkelen
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis en interessante secundaire arbeidsvoorwaarden

 

Nieuwsgierig geworden?

Dan ben jij misschien wel onze nieuwe Digital Content Specialist. Wij zijn in ieder geval benieuwd naar jou. Heb je interesse? Stuur dan je CV met motivatiebrief naar info.nl@psfoodandlifestyle.com? Voor vragen over deze vacature kun je bellen met 088-0664000.


 

Brand Communication Manager

 

Over PS. food & lifestyle

PS. food & lifestyle, met haar hoofdkantoor in Eindhoven, is een dynamische organisatie met een duidelijke missie en visie richting de toekomst. We werken samen met meer dan 500 voedingscoaches in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. Via deze voedingscoaches bereiken we duizenden mensen die een gezond gewicht en leefstijl nastreven via ons food & lifestyle concept. We zijn een food & lifestyle platform maar nog meer een movement. Met 40 enthousiaste collega’s, zoekt PS. food & lifestyle de verdere groei op, nationaal en internationaal.

Doel van de functie?

Het doel van de Brand Communication Manager is om het bereik, de bekendheid en engagement van het merk PS. food & lifestyle en de daarbij behorende proposities te vergroten. Dat doe je door een consistente merkbeleving neer te zetten en deze te bewaken over alle kanalen heen: website, PR, digitaal, print, radio en televisie voor zowel de verschillende doelgroepen als binnen de B2B en B2C markt. De Brand Communication Manager ontwikkelt creatieve concepten en activaties die het merk en de missie op een aansprekende en inspirerende manier uitdragen.

Verantwoordelijkheden en taken?

  • De Brand Communications Manager rapporteert aan de CEO en stuurt een Creative Team van vier fte aan.
  • Je managet je projecten zoals bijvoorbeeld ATL-campagnes.
  • Je hebt de leiding over alle offline communicatie materialen en je werkt veel samen met verschillende afdelingen om zo gezamenlijk de impact van alle marketing- en communicatie activiteiten te maximaliseren.
  • Je bedenkt samen met het team en externe bureaus nieuwe offline en digitale creatieve concepten. Denk hierbij aan acties, campagnes, events of content voor social media campagnes.
  • Je ondersteunt je internationale marketing en sales collega's in Duitsland.
  • Je denkt strategisch mee; je geeft input op de merkstrategie, de positionering en challenget proactief de richting van het bedrijf.
  • Je bent de bewaker van het merk en je reviewt alle communicatie materialen.

 

Gevraagde ervaring, competenties en persoonlijkheid?

Ervaring

  • HBO+
  • 8+ jaar in Marketing en Communicatie met een sterke focus op digitale communicatie en content strategie heeft een pre
  • FMCG ervaring is een pre

Competenties

  • Up-to-date kennis van advertising via RTV en sterke focus op digitale advertising/content
  • Ervaring in werken met online en offline media- en communicatie-KPI's
  • Ervaring in het opstellen van online en offline media en communicatieplannen
  • Je beheerst naast de Nederlandse taal ook de Engelse taal in woord en geschrift

Persoonlijkheid

  • Creatief
  • Strategisch maar ook hands-on
  • Ondernemend
  • Communicatief
  • Gestructureerd
  • Data- en resultaat gedreven

 

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende baan in het hart van een ambitieuze, snelgroeiende, internationale organisatie met veel ruimte voor ondernemerschap, creativiteit en eigen inbreng
  • Een marktconform salaris
  • Een gezonde balans tussen thuiswerken en werken vanuit het hoofdkantoor in Eindhoven
  • Opleidingsmogelijkheden om je vakinhoudelijk en persoonlijk verder te ontwikkelen
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis en interessante secundaire arbeidsvoorwaarden

 

Nieuwsgierig geworden?

Dan ben jij misschien wel onze nieuwe Brand Communication Manager. Wij zijn in ieder geval benieuwd naar jou. Heb je interesse? Stuur dan je CV met motivatiebrief naar info.nl@psfoodandlifestyle.com? Voor vragen over deze vacature kun je bellen met 088-0664000.


 

Inkoop & Kwaliteit Specialist

 

Over PS. food & lifestyle

PS. food & lifestyle, met haar hoofdkantoor in Eindhoven, is een dynamische organisatie met een duidelijke missie en visie richting de toekomst. We werken samen met meer dan 500 voedingscoaches in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. Via deze voedingscoaches bereiken we duizenden mensen die een gezond gewicht en leefstijl nastreven via ons food & lifestyle concept. We zijn een food & lifestyle platform maar nog meer een movement. Met 40 enthousiaste collega’s, zoekt PS. food & lifestyle de verdere groei op, nationaal en internationaal.

Doel van de functie?

Je richt je volledig op alle vraagstukken en werkzaamheden omtrent inkoop, kwaliteit en wet- en regelgeving. Daarnaast help je mee met het verder professionaliseren van de inkoopactiviteiten. Daarbij zorg je ervoor dat de producten, verpakkingen en marketingmaterialen te allen tijde op voorraad zijn, zodat de productie vooruit kan en artikelen leverbaar zijn voor onze klanten.

Verantwoordelijkheden en taken?

  • Totale implementatie en onderhouden van de kwaliteit standaards en (her)certificering
  • Het bewaken van de kwaliteit van ons assortiment
  • Je hebt contact met fabrikanten en draagt zorg voor productaudits en de bijbehorende documentatie
  • Jij signaleert en alarmeert met betrekking tot de wet- en regelgeving en de naleving van de (certificering)regels
  • Het initiëren van verbetertrajecten rondom alle werkprocessen en kwaliteit standaards
  • Jij bent het aanspreek punt op gebied van kwaliteit en bent in staat op inspirerende wijze kwaliteitsbewustzijn intern en extern te vergroten
  • Het proces begeleiden van productintroducties en het bewaken van de voorraadniveaus
  • Het aanmaken en beheren van nieuwe producten in de B2B en B2C webshop
  • Periodiek en tijdig bestellen van goederen volgens vastgestelde afspraken, aangaande prijs, kwaliteit en leveringscondities en de administratieve verwerking hiervan in Exact Globe;

 

Gevraagde competenties en ervaring?

  • Een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in de richting inkoop en kwaliteit management
  • Ervaring op het gebied van inkoop & kwaliteit bij voorkeur in de food/groothandel
  • Je werkt zelfstandig, zeer zorgvuldig, gestructureerd en bent een echte team player
  • Hands-on en pragmatisch, service gerichte en flexibele instelling
  • Ervaring met Exact is een pré
  • Je beheerst naast de Nederlandse taal ook de Engelse taal in woord en geschrift

 

Wat bieden wij?

  • Een nieuwe functie die je zelf verder vorm kunt geven
  • Een uitdagende baan in het hart van een ambitieuze, snelgroeiende, internationale organisatie met veel ruimte voor ondernemerschap, creativiteit en eigen inbreng
  • Een marktconform salaris
  • Een gezonde balans thuiswerken en werken vanuit het hoofdkantoor in Eindhoven
  • Opleidingsmogelijkheden om je vakinhoudelijk en persoonlijk verder te ontwikkelen
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis en interessante secundaire arbeidsvoorwaarden

 

Nieuwsgierig geworden?

Dan ben jij misschien wel onze nieuwe Purchase & Quality specialist. Wij zijn in ieder geval benieuwd naar jou. Heb je interesse? Stuur dan je CV met motivatiebrief naar info.nl@psfoodandlifestyle.com? Voor vragen over deze vacature kun je bellen met 088-0664000.


 

Functioneel applicatiebeheerder

 

Over PS. food & lifestyle

PS. food & lifestyle, met haar hoofdkantoor in Eindhoven, is een dynamische organisatie met een duidelijke missie en visie richting de toekomst. We werken samen met meer dan 500 voedingscoaches in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. Via deze voedingscoaches bereiken we duizenden mensen die een gezond gewicht en leefstijl nastreven via ons food & lifestyle concept. We zijn een food & lifestyle platform maar nog meer een movement. Met 40 enthousiaste collega’s, zoekt PS. food & lifestyle de verdere internationale groei op. Om deze groei goed te kunnen ondersteunen zijn wij op zoek naar een functioneel applicatie beheerder.

Wat ga je doen?

Je ondersteunt de interne organisatie van PS. food & lifestyle in Nederland, België en Duitsland en zorgt dat alle gebruikers optimaal gebruik kunnen maken van de systemen. Naast deze interne systemen beheer je ook de benodigde interfaces met externe platformen. Een belangrijk deel van de functie betreft enerzijds het ondersteunen van onze afdelingen bij het correct gebruiken van de systemen, maar zeker ook het bedenken van solide oplossingen die bijdragen aan onze (internationale) groei.

Verantwoordelijkheden en taken

  • Het applicatiebeheer van de PS. Food & Lifestyle systemen in samenwerking met de leveranciers
  • Het applicatiebeheer van interfaces van en naar externe platformen zoals Magento
  • Onderzoeken van nieuwe functionaliteiten in nieuwe releases op bruikbaarheid voor PS. food & lifestyle
  • Het geven van verbetervoorstellen in het proces en/of de software
  • Afstemming met het support team en de consultants van de leverancier t.b.v. problemen, benodigde verbeteringen en uitbreiding van functionaliteit in toekomstige releases
  • Aanspreekpunt voor gebruikers, training gebruikers en software leveranciers wat betreft operationele zaken

 

Gevraagde competenties en ervaring

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in de richting Informatica
  • Je beschikt over project management vaardigheden
  • Je hebt kennis en ervaring met het Microsoft platform (bijvoorbeeld reporting server), SQL en HTML
  • Zelfstandig rapporten kunnen bouwen met behulp van SQL query’s/Stored Procedures en Microsoft reporting server is een pré
  • Je bent communicatief vaardig en oplossingsgericht
  • Je beheerst de Nederlandse- en de Engelse taal goed in woord en geschrift

 

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende baan in het hart van een ambitieuze, snelgroeiende, internationale organisatie met veel ruimte voor ondernemerschap, creativiteit en eigen inbreng
  • Een marktconform salaris
  • Een gezonde balans tussen thuiswerken en werken vanuit het hoofdkantoor in Eindhoven
  • Opleidingsmogelijkheden om je vakinhoudelijk en persoonlijk verder te ontwikkelen
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis en interessante secundaire arbeidsvoorwaarden

 

Heb je interesse? 

Stuur dan je CV met motivatiebrief naar info.nl@psfoodandlifestyle.com
Voor vragen over deze vacature kun je bellen met 088-0664000.